Crowdsourcen: documentaire ‘Life In A Day‘

Was het jaren geleden nog ondenkbaar dat het publiek mee zou denken (laat staan werken) aan een film of documentaire. Tegenwoordig is crowdsourcen een effectieve manier om je publiek te betrekken bij je productie.

‘Life In A Day‘ is een product van deze tijd en het resultaat van een gecrowdsourcte documentaire over een dag op 140 verschillende plekken in de wereld. De documentaire is gemaakt van 80.000 clips met een totaalduur van 4.500 uur. De uiteindelijke video gemaakt door Oscar-winning director Kevin Macdonald en uitvoerend producent  duurt 95 minuten en is nu gratis te zien. Meer weten? Check hier.

Heb je vanavond nog geen plannen, pop dan een biertje, flesje wijn of fris open en enjoy!

Advertisements
Comments
2 Responses to “Crowdsourcen: documentaire ‘Life In A Day‘”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] lezers en betrokkenen. Via crowdsourcing. Afgelopen vrijdag publiceerden we al een artikel over de gecrowdsourcete documentaire “Life in a […]

  2. […] is weer videovrijdag! Na het bezoekerssucces van onze videopost ‘Life in a Day’ van vorige vrijdag nu ‘de Trollenjager’, een Noorse productie die een tijd geleden […]



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: